Az elektromos áram története az emberiség fejlődésének egyik meghatározó része. Az elektronika és az elektromosság alkalmazásának kezdetei az ősi időkre nyúlnak vissza, de az igazi forradalom a 19. század végén és a 20. század elején zajlott le.
A 20. század második felében a számítástechnika robbanásszerű fejlődése hozta magával az elektronikus szórakoztatóipart. A számítógépek, konzolok és egyéb eszközök megjelenésével elindult a digitális játékok korszaka. Az 1970-es években kezdetét vette a videojátékok forradalma, amely az elektromos áram használatával járt, és új dimenziókat nyitott meg a szórakozás terén. Ma már az olyan online játék platformok jelentik sok embernek a szórakozást, mint a GameTwist. Az elektromos áramnak köszönhetően a videojátékok egyre fejlettebbek lettek, a grafika és a hangzás minősége növekedett, és az online játékok térnyerése révén a játékosok szerte a világon egymással játszhatnak. A szórakoztatóiparban az elektromos áram meghatározó szereplővé vált, nemcsak a játékok fejlesztése, hanem a játékkonzolok, számítógépek, valamint a streaming és online játékplatformok (pl. GameTwist) üzemeltetése terén is.
Napjainkban az elektromos áram alapvető szükségletünk, és a digitális szórakozás terén is kiemelkedő szerepet játszik. A számítógépes játékok a GameTwist oldalán, online közösségek és egyéb elektronikus időtöltések mind a technológiai fejlődés és az elektromosság elérhetőségének következményei, és ezen a téren további innovációk és fejlesztések várhatók a jövőben.