Villámgyorsasággal fejlődik és változik az digitális világ. Aki kicsit is követi a trendeket, az láthatja, hogy néhány év alatt mennyire megváltozott az emberek tartalomfogyasztása az online térben. A szöveges tartalmak egyre inkább háttérbe szorulnak, de lassan már egy szép és igényes képpel sem feltétlen rúghatunk labdába. A digitális ügynökség a statisztikák, tanulmányok alapján látja, hogy mi az a szövegmennyiség, amit még hajlandóak elolvasni az emberek. Mik azok a főbb témák, amik az egyes korosztályokat, célközönségeket érdekli annyira, hogy időt szánjon rá. Mert az idő lett napjainkban a legfontosabb és legértékesebb. A reklámügynökség úgy látja, hogy az embereknek egyre magasabb az ingerküszöbük, és csak egy valóban kreatív, jól célzott reklám keltheti fel a figyelmüket. A szöveges tartalmak és képi elemek mellett a digitális ügynökség szerint ma már nehezen megkerülhetők a videós tartalmak. Dübörög a Tiktok, még mindig szép eredményekkel futnak a Youtube csatornák, sőt a Facebook és Instagram is afelé hajlik, hogy minél több videós tartalmat töltsenek fel rá a felhasználók. A reklám ügynökség szerint meg kell találni azt az egyensúlyt a szöveg, kép és videó hármasában, ami a legjobban elősegíti céljaink elérését, stratégiánk mentén haladva.