Logó evolúció

Sok világcég előbb vagy utóbb úgy dönt, hogy módosít kicsit a logóján. Van, aki ezt sűrűbben, van, aki ritkábban teszi, de egységesen elmondható, hogy a mindenki számára ismert multi vállalatok, mint például a Google fennállása óta akár tucatnyi logó változattal is büszkélkedhet. Ezek a logók nem teljesen újak, inkább az eredeti logó újra tervezését, aktualizálását, modernitását jelentik. A Google logó evolúcióján szépen végig követhetők ezek a változások, amiket szinte eszre se veszünk, pedig ott vannak. A Google ezzel is jelzi a felhasználói felé, hogy a cég életének szerves részét képezi az innováció és a szükséges megújulás, ezzel is mutatja szilárdságát és talán kicsit a hatalmát is. A jellegzetes kék, piros, sárga és zöld színeket használó Google logót felhasználók ezrei látják nap, mint nap. Te is kedves Internetező, feltéve, ha Google keresőt használsz, márpedig miért ne azt használnál.  A zöld köztudottan a kék, illetve a sárga színek egyvelegéből jön létre, mely szín alkalmazása visszafogott módon közli a világgal, hogy a cégóriás a mások által meghatározott szabályokat maguk mögött hagyva mer alkotni, valami újat létrehozni. Tehát az első fogalom, ami eszünkbe juthat a Google cégnév kapcsán, az az innováció.